Tēma: Biedrība “RETRO JAWA klubs” :: RITEŅA SPIEĶOŠANA. СПИЦОВКА КОЛЕСА.

Atsūtīts georgs64 13/01/2011 20:14
#5

andiss написал:
Jā, Georg uzraksti:
Ar ko tīrīji un pulēji trumuļus?
Kā mainīji gultņus (kādus liki, kāds numurs, kur dabūt, cik maksā, kādā veidā dabūji ārā vecos un iekšā jaunos)?
Kādi spieķi, notīrīti/pārhromēti vecie, vai jauni, kas ar uzgaļiem, vispār cik veidu spieķi ir vienam ratam(garāki, īsāki)?
Kāda ir spieķošanas tehnika, augšā-lejā-iekšā-ārā:)?
Kādā secībā jāpievelk spieķi?
Ko tu tur dari ar lineāliem?
Kādas kameras, kādas riepas, izmēri, kur dabūt, cik maksā?
Svarīgākās lietas, kam jāpievērš uzmanība, no kā jāuzmanās utt.?


Sveiki visiem.
Rumbas virpā ar GOJU.
Gultni mainās tikai ar varu, diezgan smagi iet ārā, jo sitiens sanka tākā uz sānu, jo buksa nedod tikt klāt pie gultņa ieb jāsit pa gultni no bremžu puses un viņš izspiedis gultni no vāka (zvaigznes) peses, tad otro gultni viegli izsist..
Galvenais vienu pusi izsist un pēc tam otro viegli.
Iekšā iet 302 gultni divi gabali, iesaku pilnīgi vienalga kādas firmas, galvenais lai būtu slēgtie, es liku neslēgtos jo viņi man tādi bija dabūti, bet labāk slēgtos.
Iekšā arī tā pat ar varu, man ir tāds speciāli izvirpota stupica, uzliku gultnim visā diametrā virsu un situ ar āmuru, ļoti vienkārši.
Spieķošanas tehniki neizstāstīšu, jo to vajag redzēt, tas ir diezgan sarežgīti un ķāpīgi. Liniāli domāti tam, lai varētu redzēt sabīdi uz sanu (astotnieks) un prieksā sabīdē uz priekšu (ola).
Spieķus vilku uz jūtību lai nenorautu vītni, to arī nevar izstāstīt, to tik var just.
Kameras MITAS un riepas arī MITAS un BARUM galīgi jauna bet 30 gadīga.
Es varētu ieteikt presēt trešo gultni, divi no bremžu puses, tehnologija to ļaui, jānovirpo no buksas gultņu biezumu un sit ieksā atpakaļ, tikai starp gultņu iekšējām čaulām vajag 0.5 šaibu, savādāk pie pieskrūvēšanas gultni noklemmēs.
Tad to ratu nav iespējams nokaut (ja runa iet par gultniem)

Rediģēja georgs64 13/01/2011 23:34