Tēma: Biedrība “RETRO JAWA klubs” :: Aizdedzes spoles (babinas)

Atsūtīts ArtDz 15/12/2015 09:18
#23

i_edgars rakstīja:
ArtDz rakstīja:
Parādijās cita problēma... kreisais cilindrs sāka šaut un stabili negrib strādāt....jo kad sveces izgrieztas tad dzirkstele stabila uz abiem katliem....

Dzirkstele uz izskrūvētas sveces nav nekāds rādītājs!
Iespraud naglu sveces pīē, noliec to attālumā no masas atbilstoši motora pasē rakstītai kompresijai milimetros (Vecenītēm 7 mm, jaunākām 8 mm), iespraud aizdedzi un kurbulējos skaties kas notiek!
Dzirkstelej ir jāpārlec ar labi sadzirdamu sprakšķi un silganā krāsā! Ja tā nelec vai nav sprakšķa vai krāsa ir dzweltenīga, tad dzirkstelei NEPIETIEK JAUDAS un ieskrūvējot sveci tajā cilindrā būs gājienu izlaišana vai pat vispār nestrādās!

Uz izskrūvētu sveci var pārbaudīt dzirksteles esamību vai neesamību principā, bez kvalitātes novērtējuma!

Bieši vien tādu var dabūt ja svecei dzirkstele pārlec nevis stapr elektrodiem be dziļumā vai tad ja atstarpe starp kontaktiem cilindra augšējā maiņas pinktā ir galīgi neatbilstoša un ir traucēta kontūra spole - kondensators uzlādes un izlādes darbība!
Tik pat labi kontakti var būt netīri, apdeguši utt - da jebkas principā.


Sveces tika mainītas vietām! Kondensatori tika mainīti vietām! aizdedzes spoles tika mainītas vietām! svečvadi tika mainīti vietām! pat kontaktus pie kuriem pievienojas kondensatori mainiju vietam. Rezultāts tāds pats. Kulaciņi tika slīpēti ar smilšpapīru un pēctam nomazgāti ar tīru benzīnu. Uz kulaciņiem dzirkstele stabila un itkā sit pa taktīm... tpc vienīgā aizdoma man ka nojuka aizdedzes moments... jau nebija laika grozīt vinju jo bij jābrauc atpakaļ uz pilsētu...
Turklāt palasiju ka izplūdes gāzes caur karbi ir nepareiza aizdedze... taikai vienā rakstā saka ka tā ir ļota vēla aizdedze otrā ka ljoti agra.... nevar saprast....