BIEDRĪBA “RETRO JAWA KLUBS Russian Latvian
Tēmas pārskats: jawa 638 + 634
Lietotājvārds:  Parole:    Reģistrēties |  Aizmirsi paroli

Kurš šeit atrodas? 1 Viesis
 draugiem.lv Printēt tēmu
jawa 638 + 634
georgs64
Bēdīgi.Raud
left  up  down
elf
Tā nav problēma....var sariktēt..
left  up  down
normis
ir 638 91 gada papiri jaunie motors maisa
left  up  down
nanza
vispār piemirsu, ka biji zvanījis, nu pat tik atminējos
left  up  down
nanza
sveiki vīri!
tiku šodien pie 634 ar izjauktu dzinēju, bet tas nenozīmē, ka 638 neturpināšu!
problēma man šāda - motors izjaukts pirms gadiem 10+ sakarā ar to trūkst šis tas!
pa lielam, ko pagaidām saskaitīju, vajag kurbulim atsperi, kas viņu atspiež uz ātrumkloķa pozīciju, kurbuļa pašu lielo atsperi, sajūga kurvim nesaprotu kas trūkst, bet noteikti, ka atspere, kas kurbulējamo daļu tur, jo šī lieta man ir vispār pa detaļām, varbūt, labāk būtu, ja kāds kurvi piedāvātu! nu un lielākā problēma - trūkst klucīša/ starplikas, kas ir blokos - starp klaņiem. ja tas ko maina, tad uz blokiem ir 76 iesits.
gaidu jūsu piedāvājumus!
left  up  down
nanza
sveiki, vīri!!
jautājums par 634 dzinēju!
sakarā ar to, ka saņēmu izjauktu dzinēju, tagad esmu nesaprašanā.
tā sauktais starpgabals/klucītis, kas ievietojas blokos, cilindru atdalīšanai.
problēma tajā, ka esmu tikai ar 638 motoriem saskāries un zinu tikai kā 638 motorā šis izstrādājums stiprinās, un ka konkrētā detaļa ir viens lējums un (pa lielam) pildīts.
nu un, redz, kur problēma.
skatos uz to 634 dzinēju, blokos šis starpgabals/klucītis nostiprinās ar skrūvi no priekšpuses, nav man šīs skrūves, respektīvi - cik garai jābūt un cik mm diametrs?
kāda tipa uzgrieznis stiprinās blokos? - 4-stūrains, vai klasiskais ar 6 malām?
vai šim starpgabalam/klucītim vidū, kur skrūve iet cauri, arī ir kaut kāda stiprināšanas sistēma, vai skrūve vienkārši cauri viņam iziet?
ceru uz atsaucību un noderīgu informāciju, jo, tiešām, pirmo reizi darbojos gar 634 dzinēju!

Edit:
aizmirsu piebilst - dabūju dzimto starpgabalu/klucīti OK

Izmainījis(usi) nanza, 02/03/2017 23:20
left  up  down
nanza
Sveiki vīri!
Vajag šādu detaļu, varbūt kādam ir lieka?
http://foto1.inbo...224054.jpg

Izmainījis(usi) nanza, 07/05/2018 10:03
left  up  down
georgs64
man ir.
left  up  down
nanza
Hmm.... samainīju detalu, darīju visu kā Georgs ieteica, pieleca ar pirmo spērienu, parūca un atkal nomira. Tagad spārdi cik gribi, pāris reizes uzsit un atkal viss... nu ja neskaita nošķaudījienus uzsišanas beigās! Pagaidām lieku visas cerības uz sadilušiem kontaktiem, bet, ja tad vēl nebūs ejošs, tad kāds varēs to motociklu iegādāties, man jau rokas ir nolaidušās gandrīz līdz pašai zemei. Laiks perfekts izbraucieniem, bet es to mopēdu nevaru iedarbināt...
left  up  down
georgs64
Sveiki.
Jums varbūt ir kāda vaina ar bezina padevi???
Vākums bākā, netīrs siets jeb kanāli.
Tur jāzīlē, savādāk nekas nesanāks.
left  up  down
nanza
Man tas motocikls sāk palikt pat mistēriju. Ne ar vienu 638, kas ir bijušas manā īpašumā, šādu murgu nav bijis... karburatoru speciāli pārtīrīju kad to kakliņu liku. Krānu tīrīju un jaunu blīvi ieliku, benzīns tek, vakuumu bākā it ka neesmu ievērojis, nerūc jau tik ilgi, lai sasūktu. Tagad nakti pastāv, uzsit pa kurbuli, ierūcās un uzreiz nomirst, nu un pec tam atkal spārdi cik gribi... nav man variantu. Būtu moderna trhnika, varētu padomāt, ka elektronikā vainas, bet te? Nezinu, kadu vakaru noņemšu atkal karburatoru un cilindrus, šoreiz salikšu visu uz hermetiķi, jo blīves man beidzās. Moška tiešām to gaisu kaut kur gar podiem vēl velk? Bet ja ne tur? Ko tad iesākt? Blīvslēgus pagāšgad, liekot kopā motoru, ieliku jaunus, tie spēj nobeigties tik ātri? Jawa bodē pirktie SKF ?

Edit:
Izjaucu karbiratoru lidz pedejai detalai, visus kanalus izpuceju, saliku - bez izmainàm, paris pokšus uzsit un atkal nomirst

Izmainījis(usi) nanza, 27/05/2018 17:31
left  up  down
georgs64
labvakar Andri.
mēginiet vel samainīt kondensātorus un spoles.
brīžiem arī šitā uzvedās.

Izmainījis(usi) georgs64, 27/05/2018 21:32
left  up  down
nanza
Hmm... kondensatori it ká pagšruden bija jauni. Uz doto momentu nav ne spoļu ne arī kondensatoru, ko uzlikt.
Par ko šokēts biju. Nonemot cilindrus - nobraucis esmu ne vairāk par 15 litriem - cilondros hona vairs nav un ir ar pirkstu sataustāms dilums... esmu patiesi šokēts, gaisa filtru liku jaunu, viss skaisti un jauki noblīvēts, bet cilindri jau sadiluši. Labi, konpresija ir laba, manu svaru velk bez problēmām - bet kas pie velna? Gredzeni no no kāda šausmīgi cieta materiāla? Gilzes mīkstas? Kā tas ir iespējams? Jūtos kā zemē nometis 100+ eur....
left  up  down
georgs64
Tiešām dīvaini.
Un gredzenu ražotāis kas?
left  up  down
nanza
Kas ražojis - nepateikšu, pirku aptuveni pirms gada Rīgā, Jawa veikalā!
left  up  down
Pāriet uz forumu:
 
Līdzīgas tēmas
Lietotājvārds:  Parole:    Reģistrēties |  Aizmirsi paroli

Tēmas Forums Atbildes Pēdējie ziņojumi
Video par JAWA - Видeо про JAWA Foto un video / Фото и видео 189 15/10/2018 22:41
JAWA FOTO Foto un video / Фото и видео 72 08/10/2018 21:16
JAWA Калининград в Валмиере 2018 1 16/08/2018 09:09
JAWA Vidzemē 2018. Annual meeting. 2018 3 14/08/2018 22:28
BALTIC JAWA 2018, Panevėžys, 29.06.2018 - 01.07.2018 2018 10 04/07/2018 00:15

Pastāstīt citiem
Lietotājvārds:  Parole:    Reģistrēties |  Aizmirsi paroli

URL:
BB-Code:
HTML:
Pievienot:
Share |

Izstrādāts uz Pimped-Fusion.
RETRO JAWA © 2018
Kontakti
Pielāgošana ngt.lv